Translate

pondělí 1. února 2016

January Challenge 2016 - scrapper.sk

Lednová Challenge na scrapper.sk pro mě byla velkým překvapením. Zadání znělo, vytvořit scrapbookovou stránku podle sketche a stránky jsem až dosud netvořila. Už o nich nějakou dobu přemýšlím a i o tom, že bych chtěla vytvořit alba pro své děti, ale správný soutěžní impuls přišel až nyní. A tak jsem se do toho konečně také pustila a snažila jsem se co nejvíce dodržet zadaný sketch.


Vytiskla jsem několik fotografií a pak vybírala tu nejvhodnější. Podkladovou čtvrtku jsem přes šablonu nabarvila tečkami a různými skvrnami, částečně jsem ji orazítkovala ornamentem a texty, nanesla jsem strukturovací pastu a následně jsem místy natřela zlatou akrylovou barvu. Do předem určených míst jsem nalepila kousky washi pásek, ty by na mém projektu nesměly chybět... a podle sketche jsem pak vrstvila zbytky k sobě ladících scrapbookových papírů. Jako hlavní jsem použila fotku mé malé dvouleté Natálky. Okraje jsou také nabarveny bílou akrylovou barvou. Na doplnění jsem použila už jen výsek perníčku a štítek s textem.




Za tuto stránku jsem jako výherce obdržela nádhernou velkou sadu papírů s proužky a puntíky...





Žádné komentáře:

Okomentovat