Translate

čtvrtek 4. února 2016

Papercards.cz challenge 8.

A je tu další kolo papercards challenge, tentokrát už 8 a má opět nádherný sketch.



Podle sketche jsem tentokrát vytvořila přání v pánském stylu, zvolila jsem obdélný formát, tak jako má předloha. Základ jsem vytvořila z jemně lososového papíru vyšší gramáže. Jako první jsem použila razítko výrobce Prima marketing, poté jsem čtvrtku částečně natřela bílou akrylovou barvou a znovu narazítkovala "rozpraskanou texturou", která vytváří dojem krakelování. Přání jsem ozdobila washi páskami a poté jsem vytvořila zlaté kaňky technikou horkého embossu, následovalo už jen dozdobení enamelkami, výseky hodinových koleček a klíčem z bílé samotvrdnoucí hmoty. Ruku jsem na závěr ještě dobarvila akvarelovými pastelkami.



...a ještě jeden detail...

Sponzorem tohoto kola je Martina Valešová ze Slovenska. Jako vítězka obdržím výhru z internetového obchodu  http://www.organizatorka.sk/  a strašně se na ni těším.

Žádné komentáře:

Okomentovat