Translate

čtvrtek 18. února 2016

přání novomanželům s červeným srdcem

Na Valentýnské téma proběhla řada soutěžních zadání, ...často je podmínkou použití srdce. Jelikož mi tento svátek k srdci zrovna nepřirost, snažím se používat srdíčka spíš svatebně :)

U tohoto přání jsem jako podkladový papír použila oblíbené UHK Gallery s proužky. Na něj jsem navrstvila spoustu papírových zbytků a ty jsem jemně přetřela nejprve bílou akrylovou barvou, pak světle lososovou, nanesla jsem perleťovou strukturovací pastou puntíky přes šablonu a do rohu jsem ustřihla kousek zlaté papírové krajky. Na ozdobení jsem použila textilii, ornamentální papírový výsek, pryskyřicovou růži, vystřižený otisk razítka srdce a otisk razítka snoubenců spečený na smršťovací folii (shrink) pomocí embossovací pistole.





Žádné komentáře:

Okomentovat