Translate

úterý 19. dubna 2016

Vodovková mánie – Challenge 04/2016

Vodovková mánie je název další challenge Pretty Papers. Úkolem je použití vodovek nebo jakýchkoli barev na bázi vody minimálně na 50ti procentech projektu. S tím nemám problém, užívám si tvoření s akvarelovými barvami, tak jsem hned vytvořila jedno soutěžní s novorozeneckou tématikou.



Zvolila jsem méně tradiční otevírání přání. Opět se ale držím oblíbeného čtvercového základu, na který jsem nalepila čtverec puntíčkového SB papíru a pomocí nůžek jsem mu mírně "otrhala" okraje. Na něj je přilepena akvarelová čtvrtka s natisknutým razítkem dětských bodýček. Pozadí je vybarveno akvarelovými barvami a také kapičky jsou jimi vytvořeny. Pak je nalepena washi páska, omotala jsem nadvakrát provázek duo a k podkladu jsem ho připevnila pomocí svorky. Efektně vypadají zlaté samolepicí spínací špendlíky. Nakonec jsem ještě dozdobila enamelkami a flitry a doplnila jsem text, vytištěný na laserové tiskárně.




Žádné komentáře:

Okomentovat