Translate

pondělí 25. července 2016

The Male Room Challenge 40

Další přání pro muže jsem vytvořila speciálně pro challenge č. 40 na blogu The Male Room. Zadání bylo barevné, použití barev modré a červené a jedné barvy k tomu...
Po sérii přání s horkovzdušnými balóny se mi pořád nějak nechce opustit "vzduch", tak jsem tentokrát sáhla po trochu dětském motivu kočičího pilota :) Vybarvovala jsem akvarelovými pastelkami, užívala jsem si rozmývání vodním štětcem... Motiv domečků jsem vystřihla ze strukturované čtvrtky námořnické sady papírů a nalepila jsem na akvarelový papír. Vše jsem umístila na podkladový proužkovaný papír a po okrajích ručně obšila. Dá to vždycky dost práce a vezme hodně času, ale efekt prošití je k "nezaplacení". Na závěr jsem dolepila smotanou zlatou nit, vystřižené vybarvené razítko, vlajku s textem (vytvořena opět technikou horkého embossu) a doplnila jsem ještě tekuté enamelky.

4 komentáře:

  1. Soni, je kouzelné! Ty domečky jsou tam super, moc pěkně se hodí. Přeji hodně štěstí!

    OdpovědětVymazat
  2. What a delight this card is, love the houses and the cat in the plane, love your straight stitching. Thank you for joining us at The Male Room challenge. Faith DT.

    OdpovědětVymazat
  3. A great card, I love the little houses you cut out. Thank you for joining us at TMR.

    OdpovědětVymazat
  4. This is a super cute card! Love the little guy in his plane flying over the houses. Great texture too. Sorry to be so late commenting, and thanks so much for playing along with our colour challenge at The Male Room! Deborah, DT.

    OdpovědětVymazat