Translate

úterý 2. srpna 2016

Soutěž letního tvoření

V soutěži letního tvoření s Davonou bylo úkolem vytvořit jakýkoli projekt s letní tématikou s podmínkou použití libovolného mořského motivu. Termín jsem tentokrát stíhala s rezervou, měla jsem volný víkend bez dětí, tak to se to pak tvoří, když vás nikdo netahá za ruce a za nohy a když můžete nerušeně a bez přestávek dělat, co zrovna chcete a potřebujete ;)
Zvolila jsem otisk razítka námořnické kočičky, tu jsem vybarvila akvarelovými pastelkami a umístila jsem ji na podkladový námořnický papír s motivem kotviček. Mořské vlny jsem vytvořila pomocí akvarelového papíru, nabarveného akvarelovými barvami, kterému jsem otrhala okraje. Vše je přišito k podkladovému světlemodrému papíru. Na doladění jsem nabarvila na červeno kartonové kolečko, vystřihla jsem další menší kolečko z modrobílého proužkovaného papíru a vše jsem seskládala do celku společně s provázkem přichyceným svorkou - kompasem. Lepidlem glossy Accents jsem přilepila ještě mušličku a malou hvězdici, přidala jsem štítek s textem a dozdobila jsem tekutými enamelkami.

Razítko je ze sady Basik For You

Žádné komentáře:

Okomentovat