Translate

sobota 8. října 2016

Přání s Kukym

Moje malá Natálka právě oslavila 3 roky... Kamkoli se hne, plyšový Kuky musí s ní, spí s ním, jí s ním, ... Tak jsem udělala pro její narozeninovou radost i přáníčko s Kukym. Moc se jí líbilo :)

Kukyho jsem překreslila voděodolným fixem podle předlohy z internetu, vybarvovala jsem akvarelovými pastelkami, rozmývala vodním štětcem a dozdobila jsem zlacenou washi páskou, flitrami a enamelkami. Štítek s textem jsem vytvořila technikou horkého embossu a přišila jsem ho.


Navíc se mi přání krásně hodí do aktuální soutěžní paletky ColourQ.

3 komentáře:


  1. what a fun image, Sonka! Thanks for playing with us at the colourQ.

    OdpovědětVymazat
  2. What a cute card! Thanks for joining us at ColourQ!

    OdpovědětVymazat
  3. Totally adorable! Cute image! Glad you joined us at ColourQ!

    OdpovědětVymazat