Translate

pátek 30. prosince 2016

Je libo láhev šampaňského...?

Silvestr na obzoru, Nový rok už přímo buší na dveře... A já jsem plná očekávání, co vlastně přinese. Mimo prohlížení pinterestu a scrap-tvoření si ráda pročtu nějaký ten horoskop, i když nemůžu říct, že bych jim úplně věřila... Oslavy příchodu nového roku přitom neprožívám nijak bouřlivě, ráda si ale vychutnám půlnoční přípitek. Pro inspiraci jsem vytvořila novoroční přání ve tvaru láhve šampaňského.
Inspiraci jsem vytvořila pro blog vintagecrafting.sk e-shopu organizatorka.

Nejdřív jsem si nakreslila šablonu - tvar láhve a pak už jen překreslovala a stříhala a lepila. Velikost jsem zvolila 7 cm na šířku a 19,5 cm na výšku, tak se s rezervou vejde do běžné DL obálky i s 3D zdobením.
Jako základ jsem použila bílý papír vyšší gramáže, přeložený na půl, těsně k přehybu jsem obkreslila šablonu a vystřihla tvar tak, aby byl zachován spoj na levé straně a přání tak bylo otevírací. Dál jsem lepila na podklad scrapbookové čtvrtky (UHK Gallery a First Edition) s otrhanými okraji pomocí ničítka papíru. 
Velmi jsem si užívala zdobení. Pokaždé si tak pohrávám s různými materiály a ozdůbkami. Na překrytí spojů jednotlivých papírů jsem použila krajky, pak jsem nalepila smotaný provázek, papírový výsek a květinu. Štítek s textem jsem použila z kolekce Winter in Avonlea a na závěr jsem přidala chipboardy a úžasně blýskavé flitry. Používám je ráda, lesk podle mě přidá kapku luxusu.

Druhou láhev jsem vytvořila pro muže a navíc je použita washi páska, "andělské vlasy", mikrokorálky, svorka a 3D balls.

Všechny ozdoby vždy lepím lepidlolakem Glossy Accents, lepidlo je průhledné a skutečně nepustí, tak se nemusím obávat, že se z doručené obálky vysype "přáníčková stavebnice" ;)

Užívejte si tvoření a já Vám přeji do nového roku samozřejmě zdraví, štěstí a lásku - vše na prvním místě a pak spoustu inspirace a také času na jeho radostné využití.

Žádné komentáře:

Okomentovat