Translate

čtvrtek 5. ledna 2017

Když přípitek zachrastí.

Pro dnešní inspiraci jsem cinkala zlatými sklenicemi a přípitek jsem nakombinovala dohromady s "chrastidlem". Svými přáními připíjím na nový rok 2017, který určitě musí být lepší než rok minulý.... Věříme tomu velmi rádi vždy asi všichni ;)
Inspiraci s fotografiemi jsem vytvořila pro e-shop ScrapArt.
http://www.scrap-art.cz/

Pokud jste ještě nezkoušeli vyrobit chrastidlo ať už na přání či scrapbookovou stránku, pojďte se podívat, jak na to.
Já jsem použila hotové rámečky, z rubové strany jsem na ně nalepila acetátovou fólii (lze použít kousek tvrdé folie například z balení silikonových razítek, různá okénka od krabiček, průhledné části krabic od hraček apod.). Na fólii jsem nalepila "ohrádku" ustřiženou z moosgumi lepidlolakem Glossy accents. Míslo pěnovky můžeme nalepit také 3D čtverečky, důležité je, aby přiléhaly těsně k sobě a obsah se nám nevysypával.
Dovnitř jsem nasypala papírové výseky malých hvězdiček, flitry a mikrokorálky a uzavřela pomocí nalepeného tvrdého papíru.
Hotové chrastidlo jsem přilepila na připravený základ ze scrapbookové čtvrtky KaiserCraft a navrstvených pruhů různých vzorovaných papírů. Nalepila jsem malé kousky washi pásek, pod rámeček jsem do rohu umístila filcový výsek sněhové vločky s enamelkami. Skleničky jsou vystřižené ze zlaté metalické čtvrtky.

Přidávám ještě jedno chrastidlo. Přání se hodí nejen k novoroční oslavě, ale také jako svatební nebo narozeninová ;)
 
 Materiál použitý z e-shopu ScrapArt:
scrapbookové čtvrtky KaiserCraft Scrap Yard
3D pěnové lepicí čtverečky
enamelky
washi pásky

Žádné komentáře:

Okomentovat