Translate

čtvrtek 30. března 2017

Adhezivní fólie.

Určitě jste už objevili novinky - smršťovací fólii pro tiskárny a bílou smršťovací fólii, které vám v předešlých příspěvcích představily Majka a Olinka. Já vám chci ukázat jednu z dalších úžasných novinek, kterou je adhezivní fólie. Je fo fólie, která krásně přilne na sklo, na zrcadlo, ale třeba i na kachličky a podobné povrchy a my si s ní můžeme vyzdobit okna i koupelny... Radost budou mít zase především děti :)
 Inspiraci s fotografiemi jsem vytvořila pro e-shop ScrapArt.
http://www.scrap-art.cz/

Ideální k malování na fólii jsou barvy na sklo. S těmi jsem, přiznám se, pracovala poprvé, ale pracuje se s nimi docela hezky. Fólii si podložíme předlohou (stačí jakýkoli obrázkem třeba vytištěný na domácí tiskárně) nebo je možné motiv i narazítkovat voděodolným rychleschnoucím inkoustem...
Podle šablony nejprve nakreslíme konturu, necháme chvíli zaschnout a pak vybarvíme ostatními barvami (mimo konturu jsou barvy o poznání tekutější, takže vnitřní plocha se hezky vykryje).
Po zaschnutí obrázek vystřihneme a pak už je jen na nás, kam ho "lípneme". Díky průhlednosti fólie není ani potřeba obstřihávat napřesno, stačí základní tvar.
 Zvolila jsem nejdřív okno v dětském pokoji... ...ale pak jsem si to rozmyslela...
Fólie má tu výhodu, že když chceme obrázek přesunout jinam, lehce ho zase odlepíme a umístíme, kam potřebujeme. Na okně samozřejmě nezůstane žádné lepidlo, tak je skvělé, že ho pak nemusíme umývat :)
   

Žádné komentáře:

Okomentovat