Translate

čtvrtek 9. března 2017

Přání poskládaná z jarní nálady.

Už když ráno vstanu a vidím, jak je úžasně slunečno, těším se na nový den. Pak když vyjdu ven, je cítit jaro ve vzduchu a usmívám se na celý svět. Ptáci zpívají a je kráááásně. A přesně tyto pocity si pak nosím s sebou zpátky domů a všechno se to zákonitě musí odrazit v dalším tvoření. Takže tu mám pro inspiraci 2 jarní svěží květinová přání k narozeninám.
 Inspiraci s fotografiemi jsem vytvořila pro e-shop ScrapArt.
http://www.scrap-art.cz/
...zase jsem vzala do rukou akvarelový papír a nechala se unášet barvami. Na jednu čtvrtku šťavnatou zelenou, na druhou žlutou, jůůů, to bude ono ;). Přidala jsem místy ještě nátěr  kanárkově žluté akrylky. Další vrstvu jsem vytvořila nanesením strukturovací pasty přes šablonu a vysušila horkovzdušnou pistolí. Pak všechno mírně pokaňkat a opět nechat uschnout.
První modré přání jsem mohla začít zdobit. Přilepila jsem pruh krajky a utrženého kousku vzorovaného zářivě modrého SB papíru, po okrajích jsem ho přichytila jen několika stehy. 
Přilepila jsem jarní chipboardový věneček, 2 peříčka, dekorační trávu a papírové květy. Přidala jsem ptáčka (přetřela jsem ho předtím bílým gessem), pak štítek s textem a svorku, dolepila jsem kousky washi pásky. Tuhle s ornamentem mám obzvlášť oblíbenou, dá se s ní vytvořit celistvá plocha, protože vzor na sebe pěkně navazuje. A na doplnění už jen pár enamelek.



Druhé přání je dokonce dorůžova (skoro se nepoznávám :D). Na základ jsem využila několika otrhaných malých proužků zbytků papíru (takže zase drobný úklid na stole), na ně jsem nalepila přírodní dekorační trávu, papírové květiny, skelet listu a vystřižené pírko naembossované na vellum papíře. Pod květy jsem mírně zasunula ornamentální chipboard. Ten jsem nejprve přetřela bílou metalickou barvou a následně dobarvila akvarelkami, tak se z bočního pohledu jemně třpytí. Pak jsem přišila vlajku s textem a aby netrčela na konci, zafixovala jsem ji pomocí enamelek.




  

Materiál použitý z e-shopu ScrapArt:
akvarelové barvy Prima marketing 
akrylová perleťová barva
Heavy Gesso White od Finnabair
embossovací prášek (bílý a zlatý)
enamelky (sada black and white, sada blue, sada Orange Shimmer)
papírové květy (malé gardénie, Magnólie, žluté třešňové květy)
resin ptáček
washi páska Damask

S růžovožlutým přáním moc ráda přispívám do Double D Challenge
na téma "Think Spring" dle zadaného moodboardu.

S modrozeleným přáním jsem se zapojila do soutěže na blogu The Card Concept 
na téma Lime and Aqua.
Výsledky jsou zde ;) a já mám tu čest, že si sem mohu umístit tento bannerek. Moc děkuji za ocenění.


8 komentářů:

  1. WOW! Absolutely lovely creations! Beautiful designs! Thanks so much for joining in the fun at our Double D ‘Think Spring’ challenge! We hope you’ll come back often.

    Darlene
    DOUBLE D Challenge Blog
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please stop in for a visit!

    OdpovědětVymazat
  2. Both cards are gorgeous full of beautiful details!! Thank you for joining our challenge at Double D!
    Diane DD DT {Nellies Nest}

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherná práce, Soňo. Držím palce, protože obě přání si ocenění určitě zaslouží.

    OdpovědětVymazat
  4. These cards are so beautiful! I love all these lush details! Thanks for joining us this week at The Card Concept!

    OdpovědětVymazat
  5. Absolutely divine! A joy to behold. Thank you for joining us at The Card Concept.

    OdpovědětVymazat
  6. Love both of your Mixed Media creations! Thanks for playing along with us at The Card Concept!

    OdpovědětVymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat