Translate

pátek 24. března 2017

Scrap olympiáda

U příležitosti 6tých narozenin e-shopu byla vyhlášena olympiáda na scrapper.sk se spoustou soutěžních disciplín. Soutěžní úkoly byly různé a tvoření tak hodně zajímavé... Navíc byla slíbena výhra, nákup v hodnotě 6 euro každému, kdo zvládne všech 6 zadání. No musela jsem to zkusit. Ne kvůli cenám, ale ze zvědavosti a hlavně pro radost a tu zábavu.

Na první disciplínu - sprint, bylo méně než málo času. Byla vyhlášena ve 20.00 hodin a fotografie hotového narozeninového přání bylo nutné odeslat do 22.00 hodin. 2 hodiny by nebyly tak strašné, kdyby... ...kdybych soutěž neobjevila až ve 21.07 ;). Takže to byl fofr, přece si nenechám ujít takovou zábavu. No začala jsem tvořit a do toho se ozvala nejmilejší návštěva, že se za chvilku na chvilku zastaví. No zvládla jsem i to a v posledních 5ti minutách času jsem ještě upravovala fotky a už jsem se jen modlila, aby se mi nerestartoval počítač... Nakonec jsem to stihla, juch. A dokonce i s přišitím vlajky s textem.

Další v pořadí byl překážkový běh a jsem moc ráda, že tentokrát nebyl součástí překážek omezený časový limit. Výzva to pro mě osobně byla mnohem zajímavější, protože není úplně lehké vytvořit přáníčko bez použití lepidla 8-O. A tak jsem v noci nemohla vůbec spát a v posteli jsem přemýšlela, co všechno se dá použít jako "přichycovadlo". A nápady se mi v hlavě opravdu jen hrnuly. Bylo mi jasné, že za daných podmínek nutně musím vytvořit přání pro muže. Vytáhla a rozházela jsem po pokoji zbytkové kousky hnědých, černých a béžových papírů a pokojem létalo i peří, washi pásky a knoflíky ;) Některé papíry a ozdoby jsem přišila, něco přichytila pomocí washi pásky, něco přisvorkovala a hotový podklad jsem sponkami přicvakla ke kraftovému základu.


Třetí disciplína zní: triatlon. Ze zadaných podmínek jsem si zvolila vytvoření přání pro muže s použitím razítka, červené barvy a něčeho kovového. Opět se nabízelo tvořit tak trochu steampunkově. A zrecyklovala jsem jednu visačku ze zakoupených riflí ;)

Následovalo cvičení s kruhy, které jsem zvládla tak nějak infantilně, dětsky a koblihově.

Předposlední disciplína se zabývala cvičením se stuhou, takže výtvor musel samozřejmě mít na sobě stuhu, mašli...

A na závěr jsme se máčeli ve vodě jako akvabely. Jen další podmínkou bylo navíc vytvoření visačky. Má-li být "vodní", pak jedině... ...námořnická! Zvažovala jsem, jestli ji pojmu spíš decentně (s papíry UHK Gallery) anebo rošťácky - s kočičím razítkem. Jasné, jsem trochu rošťák, kočičák vyhrál ;) Ještě jsem se musela držet momentálního nápadu a skládala jsem malinkaté origami lodičky. Tato má výslednou šířku 38 mm, při zápalu skládání jsem ale složila i třícentimetrovou.
Nakonec jsem za přáníčka žádnou odměnu nezískala, ale jedna výhra v doplňkových soutěžích přecejen poputuje do mého materiálového koutku... Zvládla jsem logickou hádanku ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat