Translate

čtvrtek 29. června 2017

Zlatá svatba?

Dnes jsem vytvářela opět svatební přání, pro mě trochu netypické, protože je výrazně zdobené. S podkladem jsem se "vyřádila" a pozlacovací vločky ode mě ještě nějakou dobu nebudou mít klid. Nedávno jsem zkoušela zlatit v kombinaci s černou čtvrtkou přání pro muže, dnes jsem černou nahradila bílou.
Inspiraci s fotografiemi jsem vytvořila pro e-shop ScrapArt.
http://www.scrap-art.cz/
Přáníčko je poměrně malé, cca 11 × 11 cm. Složitost ornamentu je dána vyřezávací šablonou, která se mi nevysekla zcela dokonale. Ponechala jsem proto v pravém horním rohu nevyseparované srdce.
Takto jsem výsek přichytila na oboustranku a pozlatila vločkami. Přebytky vloček jsem opět odstranila malou hubkou (původně určenou k mytí nádobí).
Na pozlacenou podkladovou plochu jsem nalepila krajku, na ni spoustu květin a chipboard se snoubenci.

Materiál použitý z e-shopu ScrapArt:
pozlacovací vločky - zlaté 
květiny (gardénie)


Žádné komentáře:

Okomentovat