Translate

neděle 13. srpna 2017

Neutrals With Texture

Skvělé téma na Double D Challenges – Neutrals With Texture. Béžové tóny, přírodní hnědá a krémové odstíny, inspirativní moodboard, ...a kdo si hraje - nezlobí ;)
Barevnost si přímo říká o vintage zpracování. Nanesla jsem tedy texturovací pastu přes ornamentální šablonu, na BigShotu vysekla peříčka, použila jsem vellum, kousky papírové i textilní krajky a 2 různé washi pásky.... Části přání jsem ručně obšila. Dozdobila jsem nalepením krémových třpytivých enamelek.
Použití washi a prošívání jsem zvolila z čistě praktických důvodů,... dochází mi totiž lepidlo ;) Poslední zbytky jsem použila na přilepení čtvrtky na základ přání...

1 komentář:

  1. WOW what a beautiful creation! Thanks so much for joining in the fun at our Double D ‘Neutrals & Texture’ challenge! We hope you’ll come back often.

    Darlene
    DOUBLE D Challenge Blog
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please stop in for a visit!

    OdpovědětVymazat