Translate

čtvrtek 26. října 2017

Vánoční růžovění.

Už před rokem jsem zkusila vytvořit pár růžových kousků s vánoční tématikou a dnes přidám další – letošní růžové Vánoce.
 Inspiraci s fotografiemi jsem vytvořila pro e-shop ScrapArt.
http://www.scrap-art.cz/


Začínám zase s jelenem, trochu romanticky, trochu v moderním stylu, částečně ze zbytků a nepatrně mixed media. Zase jsem listovala papíry z kolekce Kaisercraft Silver Bells a ruka mi šla najisto po růžové, s jemným vzorem vloček.

K bílému čtvercovému základu přání jsem nachystala 2 ks čtvrtky formátu 13 × 13 cm a začala jsem razítkovat podklad na první přání. Pak přišlo na řadu několik cákanců černým a bílým gessem.
Ve volné chvíli, kdy mi barvy schly jsem našla vhodné zbytkové papíry, utrhla jsem okraje akvarelového papíru, přichytila k podkladu washi páskami, pak jsem nalepila kousek vlnité lepenky a krajku. Okraje akvarelového útržku jsem jako obvykle přišila, vše jsem zajistila svorkou a přidala jsem filcovou sněhovou vločku. Jako poslední vrstvu jsem umístila otisk razítka s jelenem a ovázala jsem ho zlatou nití. 
K přilnutí okrajů při lepení používám velmi často kovové klipsy. Pokud nemám přání vrstvené, putuje na noc mezi listy pohádkové knihy Český Honza, plastičtější přání nechávám vysychat "oklipsované" :)
Druhé přání působí také romanticky a díky fotografii i trochu starobyle. Použila jsem jemnou bílou krajku, kontrast tvoří širší pruh přírodně hnědé vlnité lepenky, kterou jsem tentokrát vypreparovala z krabice. Nalepila jsem vytištěnou opatinovanou fotku a na ni přidala výsek s vločkami. 
Do rohu fotografie jsem přilepila otisk razítka vánoční hvězdy na vellum papíře, vytvořený technikou horkého embossu za použití embossovacího prášku a pistole... 

...a dozdobila jsem dřevěnými hvězdami, flitrami a drobnými půlperličkami.

Materiál použitý z e-shopu ScrapArt:
scrapbookové papíry Kaisercraft Silver Bells
sada filcových sněhových vloček
akvarelové barvy prima marketing
sada vánočních svorek BoBunny
kovové klipsy Heidi Swapp
embossovací prášek (detailní bílý)
3D pěnové lepicí čtverečky

Žádné komentáře:

Okomentovat