Translate

čtvrtek 9. listopadu 2017

Tři králové v ornamentech.

Při přípravě dnešního příspěvku jsem listovala v luxusních scrapbookových čtvrtkách a vyskládala jsem na hromádku různé papíry s ornamentem. Otiskávala jsem totiž své velmi oblíbené vánoční razítko se třemi králi od Crafty Individuals, které vyžaduje něco speciálního...
 Inspiraci s fotografiemi jsem vytvořila pro e-shop ScrapArt.
http://www.scrap-art.cz/
Razítko v kombinaci s královskou červenou opravdu vynikne a působí vznešeně - královsky ;)
Proto jsem na první přání použila, mimo jiné, čtvrtku BoBunny The List Silver and Gold, doplnila jsem ji různými papíry v odstínech přírodní hnědé (Kaisercraft Holy Night, UHK Gallery Winter in Avonlea a vlnitá lepenka). Červený papír s ornamentem jsem po okraji částečně obšila, pomocí nůžek zohýbala a potrhala. 
Vrstvila jsem na podkladové papíry krajku – rozetu, lepenku, chipboard dekorovaný vínově červeným perleťovým embossovacím práškem. Vrstvy jsem k sobě připevnila spolu se zlatými andělskými vlasy pomocí krásné nápadné svorky (Kaisercraft Epoxy Brads Duchess Collection), dolepila jsem dřevěnou hvězdu, flitry, nejmenší půlperličky a z druhé strany kousek kovové filigránové rozety.
Motiv tří králů jsem u obou přání vytvořila technikou horkého embossu, okraje obrázku jsem opatinovala hnědým distress inkem.

Jako podklad druhého přání jsem zvolila papír ze sady BoBunny Powder Mountain. Opět jsem vrstvila papírovou krajku, tentokrát s přidáním přírodního sisalu. Výseky jsem použila ze sady papírových výseků Kaisercraft Holy Night. Doplnila jsem washi páskami a pruhovanou svatební svorkou My Mind´s Eye (Fancy That!).
 
Materiál použitý z e-shopu ScrapArt:
scrapbooková čtvrtka Bo Bunny The List Silver and Gold
scrapbookové papíry Kaisercraft Holy Night
Bo Bunny Powder Mountain Collection
 washi páska
svorky (KaiserCraft Duchess Collection, My Mind´s Eye - Fancy That)
embossovací prášek Stampendous Garnet Pearlustre
Distress Ink Pad
3D pěnové lepicí čtverečky
oboustranná lepicí páska

Tříkrálové přání na červeném ornamentálním vzoru zároveň vkládám do listopadové challenge Swiet na okraglo s tématem Inspirováno koledou.


7 komentářů:

  1. Krásne obe, skvelé vrstvenie a farbičky a tie razítka... Ach jaj... Nádhera ❤

    OdpovědětVymazat
  2. Trzej królowie już się zbliżają :) ładnie ich powtórzyłaś i tym sposobem kartka na wyzwanie kolędowe jest! super :)

    OdpovědětVymazat
  3. Super poradziłaś sobie z wytycznymi :) Pięknie wyszło:)

    OdpovědětVymazat
  4. Świetne karteczki.
    Dziękuję,że pokazałaś sposób ich wykonania.

    OdpovědětVymazat
  5. cudowna grafika - zachwyca "ubiorem" tak nieszablonowa ale iście świątecznie ...

    OdpovědětVymazat