Translate

čtvrtek 4. ledna 2018

Pejsku, chceš kostičku?

...a jdeme si hrát se psy... ;) Tentokrát jsem připravila narozeninovou inspiraci, přání, která spojují psí mazlíčci.
 Inspiraci s fotografiemi jsem vytvořila pro e-shop ScrapArt.
http://www.scrap-art.cz/

Hodně jsem na sebe vrstvila papíry – velmi šetrně. Středy papírů, které překrývám dalšími vrstvami papírů, jsem předem vysekla a zbytky následně využila na další vrstvení. Kombinovala jsem čtvrtku s ornamentem ze sady Kaisercraft The Looking Glass s papíry UHK Gallery Misty Morning.
Razítkovala jsem na akvarelový papír a otisky vybarvovala akvarelovými barvami pomocí vodního štětce. Na pravou stranu jsem do volného prostoru natiskla razítko skvrny (Prima marketing Paint Drips). 
V eshopu jsem objevila skvělé puffy samolepky kostiček a dozdobila jsem ještě samolepicími krystaly.
U dalších přání jsem vlajky s textem vytvořila pomocí techniky horkého embossu, zapekla jsem bílý embossovací prášek horkovzdušnou pistolí na černý papír.


Přidávám ještě jedno přání úplně jednoduché s využitím výseků středů papírů.
 
Materiál použitý z e-shopu ScrapArt:
scrapbookové papíry Kaisercraft The Looking Glass
scrapbooková čtvrtka Kaisercraft Furry Friends Collection – vzor Four legged
scrapbooková čtvrtka Fabscraps Rustic outdoors
akvarelové barvy Prima marketing
samolepicí kamínky (BoBunny Double Dot Jewels)
embossovací prášek (white)
3D pěnové lepicí čtverečky

Žádné komentáře:

Okomentovat